tirsdag 21. juni 2011

Bondemønster og studentkake

 

I helga laga eg ei kake frå boka "Ta kaka".
Den vert kalla studentkake, og kaka var mykje brukt på 50- og 60-talet.
Ein kjevlar ut tre delar, der den eine er iblanda kakao.
Etter steiking har ein vaniljekrem mellom laga, og glasur på toppen.
Kaka vert saftig etter ei natt i kjøleskapet. 

No synest eg det vart litt lite smak på kaka, så eg lurer på om nokon har ei god oppskrift på denne kaka!?  

 

Dette kaffeserviset, Bondemønster frå Porsgrund Porselen, har eg litt blanda følelsar for.
Eg begynte å samle på det då eg vart i lag med kallen for 20 år sidan:)
Mønsteret er for såvidt greitt, men eg er ikkje så glad i gullkanten.
Vi har frukostservise (til best) i same serien.

 


Håpar du får ein fin kveld!



  

8 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Åh, så fin kaffeservis! Ganska enkel men ändå färgglad och fin. :-)

Fragmenter sa...

Jeg synes det servise er kjempefint, jeg! Og ang. kaka så tenker jeg at litt krydder i det mørke laget kanskje gjør susen. Litt kanel og muskatnøtt, litt Tropisk aroma-aktig om du kjenner til den kaka. Det er hva jeg tror:-)
Ha en fin kveld!
Klem

Signe sa...

Hei på deg!
Jeg synes bondemønsteret er topp, men er kanskje litt enig ang. gullkanten. Uansett klarer den ikke å ødelegge det fine fargerike utrykket :)

Klem,
Signe

Randi sa...

Kaka så god ut!! Og serviset er fint syns jeg! Også med gullkant :) Vi har vært på barnehageavslutning i kveld, og grilla,og kosa oss på verandaen i kveldssola etterpå. Fin kveld til deg og! KLEM.

Eple sa...

Studentkaken så i hvertfall veldig god ut. Retro-aktig kake- deter ikke verst ;)

Likte veldig godt de hjertene jeg så i innleggene under! Fiine :)

Trine sa...

Hei.
Du er en vinner i dag:)
Send meg adressa di på trine.u@hotmail.com
så får du pakke i posten.

Berre Kristin sa...

Tar gjerne kaka eg;) Nostalgisk servise, men hadde vore finare med sølvkant... Eller ingen kant. Men då hadde det kanskje vore vanskeleg å drikka frå? ;) Dårleg trøtt humor her i kveld...

Solveig sa...

Å, heiter den studentkake? Den kaka var bursdagsfestkake for oss i familien då vi var små. Alltid ein favoritt og den blei berre betre etter ein dag eller to - dersom ho varte så lenge... Men i mamma og mormor si kokebok heitte ho lagkake.
No er det vi borna som lager kaka til våre selskap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...